'The New York Times' ofereix per error descomptes del 50% en les subscripcions a 9 milions d'usuaris
Un correu electrònic que s'havia d'enviar només als subscriptors que s'havien donat de baixa ha arribat a tothom que havia comunicat l'adreça al diari
BarcelonaEl diari nord-americà The New York Times va fer arribar dimecres un correu electrònic a més de 8 milions i mig de persones que, segons el rotatiu, havien demanat la cancel·lació de la seva subscripció. El diari els oferia la possibilitat de renovar la subscripció amb un descompte del 50% durant 16 setmanes. Segons ha reconegut posteriorment el diari, el missatge s'havia de fer arribar només a "un nombre molt reduït de subscriptors", però es va enviar a tots els lectors que en algun moment havien donat la seva adreça electrònica al diari.
Malgrat tot, inicialment The New York Times no va detectar l'error, i fins i tot se'n va desentendre a través d'un tuit: "Si heu rebut un correu electrònic avui sobre la cancel·lació de la vostra subscripció al NYT, ignoreu-lo. No és nostre".
Finalment, el diari ha admès l'error i s'ha disculpat en un article a la seva web.