01/03/2011

Una segona identitat, també al mòbil

1 min

4,83 milions de clients van canviar l'any 2010 de companyia de mòbil a l'Estat per passar a una altra que els dóna un telèfon nou o tarifes més barates. Gràcies a la competència, avui hi ha operadores virtuals que permeten trucar per menys de tres cèntims per minut.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Una arma de les grans empreses per retenir els clients sense erosionar els seus beneficis milionaris és afegir nous serveis que es facin imprescindibles per a l'usuari. Movistar ha anunciat que proporcionarà gratuïtament a tots els clients que ho demanin ( http://segundalinea.movistar.es ) un segon número de mòbil, per tal que el puguin donar a persones alienes al seu cercle de confiança, o separar les trucades professionals de les personals.

El més destacable d'aquesta segona línia no és que ofereixi més possibilitats que la primera, com la gestió web dels desviaments i del contestador, sinó que el servei ha estat desenvolupat per fonYou, una petita empresa tecnològica de Barcelona. Bé per Telefònica, que adopta innovacions externes i també s'està obrint als creadors d'aplicacions per compartir amb ells part del seu negoci.

stats