À Punt tanca el 2020 amb una audiència del 3,8%, el seu màxim històric

El canal creix 0,1 punts i s'acosta a La 7 TV (4,1%), IB3 (4,2%) i Telemadrid (5%)

À Punt va tancar el desembre amb un increment de 0,1 punts, fins a assolir una quota de pantalla del 3,8%, segons dades facilitades per la cadena. Es tracta del seu màxim històric i li permet continuar la tendència de creixement engegada al març quan, beneficiada per la gran demanda d’informació arran de l’esclat de la pandèmia del coronavirus, el canal va doblar l'audiència i va pujar 1,3 punts, fins al 3,2% de quota. 

Els informatius repeteixen un cop més com els continguts més vistos de la cadena. Al voltant de 200.000 valencians connecten cada dia amb À Punt durant l’emissió del NTC migdia, i 160.000 ho fan al llarg de l'edició de la nit i 113.000 al NTC comarques.

El públic adult també continua sent el principal nínxol del canal, i entre els ciutadans de 25 a 44 anys la quota puja fins al 5,8% anual, cosa que situa la televisió valenciana en cinquè lloc per ordre de preferència superant Cuatro en aquesta franja d’edat.

Encara lluny de la mitjana d'autonòmiques, que és del 8,6%

Amb tot, À Punt encara queda lluny del conjunt de televisions autonòmiques de l’Estat, que al desembre van aconseguir una audiència mitjana del 8,6%, 0,1 punts més que al novembre. La televisió valenciana, amb una trajectòria de poc més de dos anys, ja s’acosta als índexs de canals com La 7 TV (televisió pública de la Regió de Múrcia), amb una quota al desembre del 4,1% (-0,6); IB3, amb un 4,2% (+0,0); i Telemadrid, amb un 5% (-0,1).

Molt més lluny queden cadenes com Canal Sur amb un 8% (+0,1), ETB amb un 10,1% (+0,2), Aragón TV amb un 10,5% (+0,8), TVG amb un 11,5% (+0,7) i TV3 amb un 14,6% (-0,4). També queda a gran distància Antena 3, que va ser el canal líder al País Valencià aquest desembre amb una quota del 14,2%.

El + vist

El + comentat