L'audiència de la ràdio d'À Punt creix un 17% i assoleix els 34.000 oients

L'emissora líder al País Valencià continua sent la Cadena SER, amb 483.000 seguidors

L'audiència de la ràdio d’À Punt ha crescut un 17%. Així ho diu l’últim Estudi General de Mitjans (EGM) corresponent al primer trimestre de l'any, que s’ha fet públic aquest dilluns. L'EGM destaca que el seguiment mitjà de la cadena és de 34.000 oients. En comparació amb el mateix període de l’any passat, quan tenia 18.000, l'augment és del 89%.

Tot i l'important creixement respecte a l'últim trimestre del 2019, la xifra de 34.000 oients no està gaire lluny dels 32.000 seguidors que l'emissora va aconseguir a finals del 2018, nou mesos després de l'inici d'emissions de la cadena, el 5 de març del mateix any, una dada que evidencia l'estancament que va viure la ràdio, però també la televisió, durant el 2019.

Per franges horàries, els oients de la ràdio pública valenciana es concentren de dilluns a divendres, principalment al matí, concretament entre les 6 h i les 8 h i les 12 h i les 14 h. En aquesta franja, el programa  Les notícies del matí aconsegueix una mitjana de 18.000 seguidors, cosa que suposa un augment del 20% respecte a l'últim trimestre del 2019. El perfil majoritari dels oients de la ràdio d'À Punt té entre 35 i 44 anys. Els homes encara són majoria, un 53% del total.

À Punt va doblar la seva audiència al març i assoleix una quota de pantalla del 3,2%

La Cadena SER continua líder amb 483.000 oients

Tot i l'augment de la ràdio pública, la cadena encara està molt lluny de l'emissora líder al País Valencià, que continua sent la Cadena SER, amb 483.000 oients, 14 vegades més que À Punt. En el segon lloc del rànquing hi ha la cadena Cope, amb 127.000 seguidors diaris. Pel que fa a les emissores musicals, la líder és LOS40, amb 334.000 oients.

El + vist

El + comentat