RETALLADES
Política 10/04/2012

Defensa ofereix 470.000€ per idear una campanya de publicitat de l'exèrcit espanyol

Les polítiques de seguretat són de les que menys redueixen la despesa en el pressupost de l'Estat

Ara
1 min
Tropes espanyoles desplegades durant la guerra de l'Iraq.

BarcelonaL'austeritat afecta diferent cada àmbit. Així, el mateix dia que el govern espanyol anunciava a través d'una nota de premsa una retallada de 10.000 milions d'euros en sanitat i educació, el Boletín Oficial del Estado publicava ahir un anunci del ministeri de Defensa que oferia un contracte de 393.305,08 euros per a "creativitat per a la campanya de proximitat de les Forces Armades, reconeixement i suport al Reclutament durant el 2012". El cost total del servei –amb impostos inclosos– és de 470.000 euros per a un ministeri que ha vist reduït el seu pressupost gairebé sis punts menys que la mitjana de l'executiu espanyol. El gairebé mig milió del contracte és una xifra molt inferior a la que es retalla en serveis socials, però gens menyspreable per a tasques de creativitat d'una campanya de propaganda. Les polítiques de seguretat, de fet, són de les que menys redueixen despesa del total del pressupost.

stats