Política 07/11/2014

#situvas: el PP treu importància al nou 9-N... però ja fa campanya perquè la gent no vagi a votar

Amb el lema '9-N, que no t'enganyin', membres del PP es fan ressò per Twitter d'una campanya de Noves Generacions. Societat Civil Catalana impulsa el 'hashtag' #9NFRAU

Ara
2 min
Junqueras

MadridLa primera resposta de la presidenta del PP català, Alícia Sánchez-Camacho, a la convocatòria del nou 9-N va ser riure-se'n, ridiculitzar-la. Però a mesura que passaven les setmanes començaven els atacs fins a arribar a la impugnació del govern central i la suspensió per part del Tribunal Constitucional. Amb tot, el Partit Popular ha defensat a cada moment que no era necessari fer campanya en contra d'una consulta que no és vinculant. Però sembla que els nervis s'estan apoderant dels populars i en les últimes hores s'ha llançat una campanya per Twitter capitanejada per Noves Generacions, l'organització juvenil del PP a Catalunya, amb l'objectiu de desactivar el vot. 'El 9-N, que no t'enganyin', han agafat de lema.

Inscriu-te a la newsletter Política Una mirada a les bambolines del poder
Inscriu-t’hi

Amb el 'hashtag' #situvas, s'alerta de les conseqüències que, a parer dels joves populars, porta votar el 9-N. En la campanya apareixen tant el president de la Generalitat, Artur Mas, com el líder d'ERC, Oriol Junqueras, i el de la CUP, David Fernández. 'Si tu hi vas, jo manaré', assenyala el disseny amb Junqueres. 'Si tu hi vas, jo t'utilitzaré', diu el de Mas. 'Si tu hi vas, ens ho quedarem tot', il·lustra el de Fernández.

Diferents membres del PP han difós la campanya per Twitter, si bé no hi han participat alts càrrecs. És el cas de José Antonio Coto, diputat del PP al Parlament.

Societat Civil Catalana també ha impulsat una campanya pròpia amb el 'hashtag' #9NFRAU

El PP de l'Eixample:

Però un cop la campanya ha començat a despuntar per Twitter no han faltat les modificacions (iròniques) de l'eslògan:

stats