ELECCIONS MUNICIPALS
Efímers 22/04/2015

Risto Mejide porta la campanya de publicitat de Jaume Collboni

És la primera vegada que el publicista porta una campanya política

S. G.
1 min

BarcelonaL'alcaldable del PSC de Barcelona, Jaume Collboni, ha posat en mans de l'agència del publicista i presentador de televisió Risto Mejide la seva campanya de publicitat. Aftershare TV va ser creada l'any 2007 i Mejide n'és el director creatiu. Els socialistes confien en la seva capacitat creativa per "connectar amb la gent" amb un aire "fresc i crític".

És la primera vegada que Mejide s'encarrega d'una campanya política. De fet, el publicista té un vincle d'amistat amb Collboni des de fa anys. L'alcaldable socialista aspira a plantar cara a Xavier Trias a les eleccions municipals i busca una fórmula creativa que deixi enrere el desgast que ara mateix arrossega la marca PSC.

A hores d'ara, ja són públics dos dels vídeos de la campanya de publicitat de Collboni sota la batuta de Mejide. En un d'ells, el dirigent socialista surt al carrer amb una càmera oculta a buscar feina de dependent per les botigues de la ciutat amb el currículum a la mà. Al final de l'espot, promet "donar oportunitats de feina" als 100.000 barcelonins que no en troben. En l'altre vídeo, Collboni surt al carrer a preguntar a ciutadans si el coneixen o no.

stats