La marca d'aigua vol donar a conèixer el talent dels nous creadors cedint les seves ampolles als dissenys de quatre joves guanyadors d'un concurs

Font Vella, amb els dissenyadors joves

Carles Gómez, M. Camila Barbosa, Iris Martínez i Montserrat Bonet són els quatre guanyadors del concurs organitzat per Font Vella, sota el lema "Set de viure". Les seves originals propostes estaran presents en les ampolles que la companyia comercialitzarà a tot Catalunya fins a finals de setembre i especialment durant les Festes de la Mercè de Barcelona. Es tracta d'una manera original i divertida de donar a conèixer el talent d'aquests nois entre tots els catalans.

"Set de viure" és l'eslògan elegit per la marca per fer front al desencís que pateix una gran part de la societat en aquests moments. Vol aportar optimisme i il·lusió a la societat a través d'aquesta pràctica. La iniciativa, que Font Vella va posar en marxa a través de les seves xarxes socials, consistia en un concurs entre joves estudiants de disseny per donar-los l'oportunitat de mostrar el seu talent públicament.

A través del concurs els quatre joves guanyadors s'han convertit en els creadors d'una edició especial d'ampolles customitzades amb les propostes que hi van presentar. Totes les ampolles d'aigua que es comercialitzaran fins a finals de setembre a tot Catalunya, en el format de 50 cl, aniran amb aquestes creatives propostes.

"Vam convocar el concurs amb l'objectiu que els joves expressessin quina és la seva set de viure" , explica Marta Vernet, directora de màrqueting de Font Vella, sobre la iniciativa amb la qual la companyia "vol premiar els joves amb talent, amb ganes de menjar-se el món i de demostrar tot el que poden oferir".

La feina dels guanyadors també estarà present als carrers de Barcelona en forma d'ampolles gegants, que es col·locaran en punts emblemàtics de la ciutat. Reproduiran els dissenys dels quatre treballs guanyadors i també les propostes dels quatre finalistes. L'èxit de convocatòria va superar les expectatives de la marca: "Vam rebre prop de 100 propostes, d'un alt nivell creatiu", afegeix Vernet.