Mèdia 15/02/2014

La portada tripartida de l’‘Sports Illustrated’

Chrissy Teigen, Nina Agdal i Lily Aldridge són les triades per celebrar els 50 anys de la publicació

àlex Gutiérrez
2 min
La portada tripartida de l’‘Sports Illustrated’

BarcelonaEl swimsuit issue (o exemplar dels banyadors) de la revista Sport Illustrated és una institució del món de les models, ja que aparèixer a la seva portada es considera un trampolí segur cap a la fama. La catalana Judit Mascó -inquilina d’aquesta revista l’any 1990- en pot donar fe. Enguany aquesta cita compleix 50 anys i, per celebrar-ho, la publicació s’ha estirat i ha acomodat no una sinó tres models a la seva primera pàgina: Chrissy Teigen, Nina Agdal i Lily Aldridge. Recullen així el testimoni de Kate Upton, que va ser portada del 2013.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Nascuda a Utah el 1985, de pare noruec i mare tailandesa, Chrissy Teigen va debutar com a model de Sport Illustrated -en aquest cas, a les pàgines interiors- el 2010. Ho va fer amb bon peu, ja que aleshores la van nomenar rookie of the year (novella de l’any). Col·laboradora habitual de televisions -E!, TMZ, MTV, Extra-, entre les marques per a les quals ha treballat hi ha Gillete Venus, Olay, Nike, Billabong i Beach Bunny. És aficionada a la cuina (manté el blog Sodelushious.com) i ha participat en diferents programes gastronòmics. L’any 2001 va començar a sortir amb el músic John Legend, amb qui es va casar el 14 de setembre del 2013 al llac Como, a Itàlia. Teigen ha aparegut al videoclip All of me, de Legend, que justament parla de la seva relació.

Lily Aldridge també té parella musical: Caleb Followill, del grup Kings of Leon. Àngel de Victoria’s Secret, prové d’una família de models i és filla d’una playmate i un artista anglès. Ha estat portada de GQ.

La més jove del trio és Nina Agdal. Nascuda a Dinamarca fa 21 anys, ja ha treballat per a Billabong, els grans magatzems Macy’s i Victoria’s Secret, entre d’altres. Els espectadors americans es van poder familiaritzar amb ella l’any passat, ja que va aparèixer en un dels anuncis que les grans marques -en aquest cas, la cadena d’hamburgueseries Carls’ Jr- estrenen per la Superbowl, l’esdeveniment televisiu de l’any als Estats Units.

Caçant l’exclusiva

La revelació de la portada també va ser atípica. Els últims sis anys era el presentador David Letterman qui mostrava al món la tapa de la revista per primer cop, al seu xou televisiu nocturn. Però en aquesta ocasió Jimmy Kimmel -que presenta el late late show immediatament posterior al de Letterman- se li ha avançat, aprofitant que el seu company de cadena es prenia una setmana de vacances. A més, Kimmel tindrà les tres models com a convidades al programa de dilluns.

stats