Audiències
Mèdia 16/03/2015

El '30 minuts' lidera el 'prime time' i 'Collita pròpia' fa el seu millor resultat

Antena 3 supera TV3 amb la Fórmula 1, però la pública s'imposa amb la redifusió i la Marató de Barcelona

Ara
2 min
El '30 minuts' va liderar el 'prime time' d'aquest diumenge / TVC

BarcelonaAquests van ser els programes més vistos d'aquest diumenge a Catalunya:

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Programes de 'prime time' més vistos

  1. '30 minuts' (TV3): 495.000 / 15,0%
  2. 'Salvados' (La Sexta): 483.000 / 14,7%
  3. 'Collita pròpia' (TV3): 409.000 / 13,8%
  4. 'El peliculón': 'Salvajes' (Antena 3): 356.000 / 13,2%
  5. 'La película de la semana': 'La huida' (La 1): 340.000 / 10,9%

El '30 minuts' va ser el programa més vist d'aquest diumenge a la nit i el segon en el conjunt del dia. L'espai de reportatges de TV3 va tenir 495.000 espectadors i un 15% de quota de pantalla, i tot i que durant els primers minuts va quedar per darrere del 'Salvados' –que va completar el podi de la jornada amb 483.000 seguidors i un 14,7%– es va acabar imposant. Això va contribuir a l'excel·lent resultat obtingut per 'Collita pròpia', que després d'haver acumulat xifres discretes des del seu retorn, ara fa un mes, es va disparar fins al seu millor registre històric, 409.000 persones i un 13,8% de 'share', i va dominar còmodament la seva franja amb el capítol dedicat als fruits secs.

Informatius més vistos

  1. 'Telenotícies cap de setmana migdia' (TV3): 581.000 / 18,4%
  2. 'Telenotícies cap de setmana vespre' (TV3): 425.000 / 21,5%
  3. 'Antena 3 Noticias 2 fin de semana' (Antena 3): 284.000 / 9,1%

L'informatiu nocturn de TV3 va ser l'emissió més vista del dia.

Programes més vistos a la tarda

  1. 'Multicine 2': 'La elección de una madre' (Antena 3): 434.000 / 19,4%
  2. 'APM? Extra' (TV3): 324.000 / 14,7%
  3. 'Multicine 3': 'El valle del deseo' (Antena 3): 294.000 / 11,5%

L''APM? Extra' és l'únic programa que va poder trencar l'hegemonia del cinema d'Antena 3 durant la tarda.

Programes més vistos al migdia

  1. 'Corazón fin de semana' (La 1): 142.000 / 7,6%
  2. Fórmula 1: Gran Premi d'Austràlia, repetició (TV3): 139.000 / 11,3%
  3. 'Callejeros viajeros' (Cuatro): 129.000 / 10,7%

La redifusió del Gran Premi d'Austràlia de Fórmula 1 va ser més vista per TV3 –que la va emetre a les 12.45 i va reunir 139.000 persones– que per Antena 3 –on la reemissió va començar mitja hora més tard i va aconseguir 126.0000 espectadors i un 8,6% de quota–. En canvi, la cadena privada s'havia imposat amb l'emissió de la prova en directe, a les 6.00 del matí: va aconseguir un 31,6% de 'share', amb 60.000 espectadors, mentre TV3 es quedava amb 54.000 seguidors i un 28,4%.

Programes més vistos al matí

  1. 'Levántate' (Telecinco): 86.000 / 7,1%
  2. 'El encantador de perros' (Cuatro): 82.000 / 8,8%
  3. Marató de Barcelona (TV3): 74.000 / 10,4%

La transmissió en directe de la Marató de Barcelona va donar bons resultats a TV3, que va liderar durant les tres hores llargues que va durar la narració de la cursa.

Canals més vistos del dia

  1. Antena 3: 11,7%
  2. TV3: 11,1%
  3. Telecinco: 9,3%
  4. La 1: 8,8%
  5. Cuatro: 7,7%
  6. La Sexta: 5,9%
  7. FDF: 3,9%
  8. Neox: 3,0%
  9. Divinity: 2,6%
  10. Paramount Channel: 2,4%
stats