L'ENTREVISTA
Societat 02/09/2012

Pere Montalà: "La publicitat a les xarxes socials és una invasió de la intimitat"

El creador de l'eslògan "el cotó fluix no enganya" explica en una entrevista a l'ARA com ha canviat la publicitat en els darrers anys i amb la crisi

Sara González
1 min
Pere Montalà, amb una llarga trajectòria en el món de la publicitat, dirigeix l'agència Maripili, on treballen deu creatius.

BarcelonaPere Montalà, cap de l'agència Maripili, és un empordanès que admet que està "tocat per la tramuntana", tot i considerar la frase un tòpic. Analitza el canvi de la creativitat publicitària en els darrers anys en una entrevista en què trobareu, entre d'altres, aquestes opinions:

  • El cotó fluix no enganya: "L'eslògan és vigent. No hi ha un dia que un polític o la premsa de qualsevol color no el faci servir".
  • La publicitat a internet: "La publicitat a les xarxes és com una invasió de la intimitat molt bèstia".
  • Canvis en la creativitat: "La publicitat d'abans era molt més elaborada, més estratègica. Ara tot és més tàctic".
  • La crisi: "Esmola l'enginy per guanyar diners, no per fer bona publicitat".

Podeu llegir l'entrevista a l'Ara Premium

stats