Societat 06/01/2015

La 48a edició de la campanya 'Cap nen sense joguina' recapta 23.700 euros

Entre els objectes subhastats hi ha una guitarra elèctrica signada pel fundador d'AC/DC Angus Young i les botes de Messi

Acn
1 min

BarcelonaLa 48a edició de la marató radiofònica 'Cap nen sense joguina' ha recaptat 23.700 euros per a joguines, que aniran destinades a més de 10.100 nens de 39 entitats de caire social de Barcelona, dels centres hospitalaris Nen Déu i Sant Pau i el centre d'acollida Sant Josep de la Muntanya de Barcelona. En el transcurs del programa 'Cap nen sense joguina' s'han subhastat 47 objectes, dels quals els més valorats han estat una guitarra elèctrica signada per Angus Young, fundador del mític grup de rock AC/DC, amb 3.400 euros, i el sofà del programa 'Viajando con Chester', cedit per la Fábrica de la Tele per 1.550 euros.

També, l'original a tinta de la portada de l'àlbum de Mortadelo i Filemón 'Por Isis, llegó la crisis', autografiat per Francisco Ibáñez (1.200 euros), les botes signades per Leo Messi que porten el nom del seu fill, Thiago, i la data del seu naixement (1.000 euros), la samarreta signada per Sergio García, el davanter internacional del RCD Espanyol (1.000 euros), el maniquí-escultura i pintura que va acompanyar la gira 'Saldremos a la lluvia', de Manolo García, signat i firmat per l'artista (1.000 euros).

La campanya ha començat a dos quarts de nou del matí i ha finalitzat amb una cavalcada especial que arribarà als nens i nenes ingressats a l'Hospital de Sant Pau, l'Hospital Nen Déu i el centre d'acollida Sant Josep de la Muntanya. La marató radiofònica de la 48a edició de la campanya 'Cap nen sense joguina' –organitzada per Ràdio Barcelona-Cadena SER, El Corte Inglés, el Casino de l'Aliança del Poble Nou i l'Ajuntament de Barcelona– ha començat aquest dilluns a les nou del vespre i ha finalitzat dimarts a les quatre de la matinada.

stats