Publicitat
Publicitat

Caçar el tió als boscos del Collsacabra

Una empresa de Rupit proposa comprar un tió personalitzat per internet, del qual s'envien les coordenades perquè la família faci una excursió per trobar-lo

El 'caçations' és una de les iniciatives que ha impulsat l'empresa Rupit Viu, que fins avui ja ha repartit més de 3.000 quilos de fusta pel Parc Natural del Collsacabra. L'activitat comença en el moment de la compra: per 29 euros, les famílies poden encarregar un tió personalitzat a través d'internet i reben les coordenades exactes del lloc on està amagat. El dia de la 'cacera' l'escull la família, que només ha d'anar fins a Rupit per gaudir d'una excursió d'una hora i mitja fins a trobar-lo.

Aquesta iniciativa, impulsada per Llorenç Vallés, vol repensar la manera de viure una de les tradicions nadalenques més arrelades a Catalunya, i la torna allà on va néixer: al bosc.

Rupit Viu vol oferir "experiències turístiques" que aporten un valor afegit als clients. Fa unes setmanes, l'empresa va rebre un premi de la Generalitat com a distinció per fomentar un turisme responsable. Un cop passades les festes, l'empresa oferirà la possibilitat de retornar els tions al bosc, "per tancar el cicle i no generar més residus del compte".


Visibilitzant l'assetjament sexual

Més continguts de

Visibilitzant l'assetjament sexual
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT