PUBLICITAT
Societat 22/04/2011

Eslògan d'urgència per substituir l'anunci que ha indignat l'Hospitalet

De "Treballa com un suec encara que siguis de l'Hospitalet" a "Menys hores extres més happy hours". Aquest és el nou eslògan de la beguda V-Energy Drink

Redacció
1 min
Nova campanya de la beguda V

Barcelona p { margin-bottom: 0.21cm; } El polèmic anunci "Treballa com un suec encara que siguis de l'Hospitalet" no va agradar gens als veïns d'aquest municipi. L'empresa responsable de la campanya publicitària de la beguda V-Energy Drink ja va comunicar la retirada dels anuncis després que l'alcaldessa, Núria Marín, expressés la seva indignació als responsables de l'empresa.

A més, va dir que estudiava prendre accions legals perquè considerava que s'estava "insultant els ciutadans de l'Hospitalet".

p { margin-bottom: 0.21cm; } Marín va afirmar a l'ACN que el missatge publicitari estava "insultant els ciutadans de l'Hospitalet". A la pàgina a Facebook de la beguda energètica, nascuda a Austràlia, s'hi poden llegir missatges de queixa de diversos conciutadans, fins i tot el d'un regidor.

p { margin-bottom: 0.21cm; } Energy Drink es comercialitza des del 1997 a Oceania i també s'exporta a altres països.

stats