Barça

Un perfil de Facebook es converteix en un mercat d'entrades per anar a Wembley

La pàgina 'Seguiment peticions FCB entrades WEMBLEY '11' es va obrir per controlar el sorteig de les entrades del club blaugrana. Els usuaris l'utilitzen ara com a plataforma de compra-venda i d'intercanvi de transport

Redacció
1 min
Mercat de compra-venda per anar a Wembley

BarcelonaEl perfil de Facebook 'Seguiment peticions FCB entrades WEMBLEY '11' s'ha convertit en un autèntic mercat de compra-venda d'entrades per assistir a la final de Wembley.

La pàgina es va estrenar l'endemà de saber-se la classificació del Barça per a la final de la Lliga de Campions. L'objectiu inicial era crear una plataforma per fer un seguiment del nombre de sol·licituds i peticions d'entrades que estaven fent els socis per veure la final in situ.

Un cop celebrat el sorteig, la pàgina es va reconvertir en un espai d'esperança pels desafortunats que van veure com el seu número de petició quedava fora del rang 39.590-3.888. Des de dimarts passat, el mur del perfil s'actualitza constantment amb missatges d'aficionats blaugranes que busquen venedors que es vulguin desprendre de les seves entrades. El missatge és unànim: que la reventa sigui a un preu raonable.

Els més afortunats, aquells que gaudeixen d'una entrada i que tenen tota la intenció de viatjar a Londres, aprofiten la pàgina com a fòrum per organitzar desplaçaments compartits cap a la capital anglesa.

La demanda d'entrades dels socis del Barça per a la final de la Champions 2011 ha superat amb escreix la de les dues edicions anteriors en què l'equip blaugrana ha participat. De fet, les 96.267 sol·licituds, agrupades en 44.396 peticions, signifiquen un nou rècord en la història del FC Barcelona. Fins ara, el màxim nombre de sol·licituds havia sigut per a la final de la Copa del Rei d'aquest any, quan es van demanar 72.767 entrades.

stats