PUBLICITAT A INTERNET

Flex retransmet en directe el que fa una parella al llit durant 40 dies

La parella passarà un mes i mig al llit per promocionar la gamma BioCeramics de la marca de matalassos. L'acció s'està retransmetent en directe a través d'internet

Redacció
1 min

BarcelonaL'objectiu de la campanya és fer una crítica a l'excés de velocitat i estrès amb què vivim avui dia, igual que a finals dels seixanta John Lennon i Yoko Ono es van passar dues setmanes al llit per protestar contra la Guerra de Vietman en el famós Bed-in for peace.

La iniciativa, ideada per l'agència de publicitat Sra. Rushmon, es retransmetrà en directe a través de la pàgina web www.40diasenlacama.com, on també es podrà trobar informació o parlar amb la parella a través d'altres canals com Twitter, Facebook, Flickr o YouTube. D'aquesta experiència en naixeran dos espots de televisió, un cop finalitzada.

La campanya, que va començar el dissabte passat, tindrà una durada de 40 dies i cada jornada estarà dedicada a una temàtica diferent, com ara viatges, bellesa, educació, música, moda o gastronomia, oferint un punt de vista slow mitjançant les activitats que la parella realitzi al llit.

stats