xarxes socials

El Nàstic, líder de Segona en posicionament a internet

La seva presència a la xarxa el situa a la cinquena posició del rànquing de 42 equips que conformen la Lliga de Futbol Professional, només superat pel FC Barcelona, el Reial Madrid, el València CF i l'Atlètic de Madrid

Efe
1 min

BarcelonaEl Gimnàstic de Tarragona està al capdavant dels clubs de Segona Divisió en estratègia comunicativa online i posicionament a internet, a través del seu web i les xarxes socials.

Segons un estudi fet per l'empresa especialitzada en comunicació Lewis Communications SL, el club tarragoní és el millor de Segona A en aquest àmbit. A més, en la classificació global dels 42 equips que conformen la Lliga de Futbol Professional, el Nàstic ocupa la cinquena posició, compartida amb el RCD Espanyol i només superada pel FC Barcelona, el Reial Madrid, el València CF i l'Atlètic de Madrid.

El web del Nàstic registra entre 1.500 i 2.000 visites diàries i el club també disposa d'un perfil a Facebook amb gairebé 7.000 fans i més de 1.700 seguidors en el seu compte oficial a Twitter.

A través del portal especialitzat en publicacions Issuu, els internautes poden llegir la revista Nou EstadiNou Estadi, fins i tot abans que passi per la impremta.

El club també té canals oberts a YouTube, com el Nàstic TV, i Vimeo, en el qual penja les rodes de premsa relacionades amb el primer equip.

stats