Samsung puja al núvol amb l'adquisició de mSpot

El servei mSpot ofereix música, pel·lícules i contingut de ràdio emmagatzemat al núvol a usuaris de dispositius mòbils, i té vincles amb proveïdors importants de serveis de telecomunicacions als Estats Units

Ara
2 min
La plataforma de serveis d'entreteniment al núvol mSpot

SeülSamsung Electronics ha adquirit l'empresa nord-americana de contingut d'entreteniment al núvol mSpot, segons ha informat la companyia sud-coreana a través d'un comunicat que recull Efe.

"L'adquisició proporcionarà una experiència d'entreteniment al núvol amb serveis de música, vídeo i ràdio als usuaris dels dispositius Samsung", ha subratllat el fabricant mundial de telèfons mòbils i xips de memòria a la nota de premsa que ha emès, on ha destacat que l'operació servirà per estendre "les solucions al núvol i de 'streaming' de mSpot a una àmplia base d'aficionats a l'entreteniment a nivell mundial".

MSpot ofereix als usuaris la possibilitat de pujar al núvol –a Internet– contingut d'entreteniment, especialment música, per tal que l'usuari pugui consumir-lo des de qualsevol navegador o aplicació de mSpot per a dispositius mòbils.

Samsung Electronics considera que l'adquisició de mSpot permetrà a la companyia tenir més pes en el terreny de l'anomenada computació en núvol i desenvolupar els seus serveis d'entreteniment per a dispositius mòbils amb l'objectiu d'arribar a un mercat global més ampli.

L'empresa mSpot, amb seu a Palo Alto (Califòrnia), ofereix música, pel·lícules i contingut de ràdio emmagatzemats al núvol a usuaris de telèfons mòbils, i té vincles amb importants proveïdors de serveis de telecomunicacions als Estats Units.

Samsung informa en el seu comunicat que ha adquirit la totalitat de la tecnologia, els actius i el personal de mSpot, encara que no revela les dades financeres de l'operació.

L'adquisició de mSpot per part de Samsung es produeix 11 mesos després que Apple, una de les seves màximes competidores i amb la qual té diversos litigis oberts per un conflicte de patents, llancés el seu propi servei al núvol, l'iCloud. La plataforma permet a l'usuari emmagatzemar gratuïtament tot el contingut i accedir-hi des de qualsevol aparell electrònic d'Apple.

Segons recull el blog sobre patents FOSS Patents, Apple i Samsung haurien decidit reduir el nombre de demandes per patents presentades l'un contra l'altre a diversos països. La companyia de la poma estaria disposada a reduir el gruix de demandes contra Samsung a la meitat, mentre que l'empresa sud-coreana ha decidit reduir les demandes presentades de 75 a 15.

stats