Twitter compra el servei per reproduir i compartir música We are Hunted

L'aplicació s'adherirà a la xarxa social de 'microblogging' i permetrà reproduir i compartir música directament des d'internet

Efe
1 min
'We are Hunted' tanca el seu portal perquè s'incorporà directament al sistema de Twitter / ARA

SidneyEl gegant de les xarxes socials Twitter ha comprat el servei per descobrir, reproduir i compartir música per internet We are Hunted, creat per un grup d'informàtics australians el 2009, segons informen mitjans del país oceànic.

Un portaveu de Twitter a Austràlia va confirmar l'adquisició a través de l'agencia local AAP, encara que no va comentar si la compra forma part dels plans de l'empresa per accedir a la industria musical.

Per la seva banda, We are Hunted va informar al seu portal d'internet que tancaran Wearehunted.com, però que continuaran creant serveis tant per als seus usuaris com per a l'equip de Twitter. Els responsables de l'aplicació no han donat més detalls sobre el seu paper que tindrà ni la suma de partides de la venda.

Stephen Phillips, Richard Slatter y Michael Doherty van fundar l'empresa We are Hunted l'any 2007. Actualment, la seu es troba a San Francisco i compta amb el suport financer de l'empresari i magnat australià Graeme Wood.

L'adquisició augmentarà les especulacions entre els usuaris que esperen poder transferir o comprar música directament des de Twitter, que ja ha comprat altres tecnologies d'empreses emergents en el últims mesos com ara Vine, la qual permet gravar i difondre petits vídeos.

stats