Un gos perd l'amo i el 'retroba' de forma inesperada: l'anunci que commou la xarxa

Més de 8,1 milions de persones ja han vist el vídeo, un anunci d'una fundació argentina de trasplantaments

¿Un vídeo d'un minut i mig pot aconseguir conscienciar la població de la importància dels trasplantaments? No se sap, però el que sí que sembla possible és commoure les xarxes. La història d''El hombre y el perro', un curtmetratge realitzat fa un parell de mesos amb motiu del dia dels trasplantaments a l'Argentina i difós per una ONG que ajuda els pacients que necessiten un trasplantament, ja acumula més de 8,1 milions de visites, només a YouTube.

Els ingredients que han fet d''El hombre y el perro' un èxit viral a les xarxes són fàcils d'entendre. Un gos lleial amb una mirada molt intensa seguint l'amo arreu i vivint amb angoixa el moment en què el perd. Una història trista amb un inesperat final feliç que arrasa a internet.