música a la xarxa

Amazon abaixa el preu de les seves cançons per competir amb iTunes

El servei de venda 'online' ha rebaixat la tarifa dels seus èxits musicals a 69 cèntims de dòlar, la meitat del preu ofert per la plataforma d'Apple

Redacció
1 min
amazon

BarcelonaLa companyia de comerç online Amazon.com ha anunciat una rebaixa del preu de les cançons que ofereix a través del seu servei de venda online Amazon MP3 Store. El motiu és poder competir amb el popular servei iTunes d'Apple.

A partir d'ara, Amazon oferirà les cançons més populars de la seva llista per 0,69 dòlars (0,46 euros), gairebé la meitat del preu amb què les comercialitza iTunes (1,29 dòlars).

La nova tarifa inclourà més de 200 cançons d'artistes com Katy Perry, Lady Gaga, Cee-Lo i d'altres que s'hagin situat al capdavant de les llistes de hits més escoltats.

Amazon també ofereix més de 100 àlbums amb un preu aproximat de 5 dòlars (3,38 euros).

La plataforma iTunes ha tingut l'hegemonia de la venda online de música des de la seva creació, l'abril del 2003. Amb l'oferta presentada per Amazon, la companyia pretén augmentar la seva quota de mercat, que actualment se situa al voltant del 10%.

Més enllà del servei de compra online de música, Amazon.com també ofereix des de fa un mes l'aplicació Cloud Player for Web, un servei de descàrrega de música en streaming que disposa de la seva versió mòbil per a sistemes operatius Android.

stats