Cultura 11/02/2015

Els llibreters volen guanyar clients a través de les xarxes socials

La campanya 'Paraula de llibreter' pretén donar a conèixer les llibreries mitjançant les opinions dels bloguers

1 min
Josep Mallol, Joan Rotger i Virgina Torres, avui en roda de premsa.

El Gremi de Llibreters i Mallorcablogs treballaran conjuntament per fomentar les llibreries tradicionals de Mallorca a través de la campanya 'Paraula de llibreter', on un total de 29 bloguers donaran la seva opinió per així animar els seus seguidors a acudir a les llibreries. Es tracta d'aprofitar els avantatges que aporten les xarxes socials i els blogs per promocionar la lectura i recordar als lectors la importància de les petites i tradicionals llibreries de Mallorca.

Els llibreters participants en la campanya elegiran els llibres que vulguin, els deixaran als bloguers i aquests publicaran un article sobre el llibre i faran promoció de la llibreria on l'han aconseguit. El perfil dels bloguers és divers i no s'ha reduït a aquells que publiquen sobre literatura, ja que la iniciativa ha estat ben rebuda pels membres de Mallorcablogs.

A la presentació de la campanya hi han assistit el vicepresident del Consell de Mallorca, Joan Rotger; el gerent del Gremi de Llibreters de Mallorca, Josep Mallol, i Virginia Torres, membre de la comunitat de bloguers Mallorcablogs.

Rotger ha explicat que aquesta campanya "és com un club de lectura en xarxa que posarà en valor el nostre patrimoni cultural". Josep Mallol ha explicat que la campanya "tindrà una durada de 6 mesos per veure'n els resultats", tot i que "amb perspectiva de continuar".

A més de les publicacions que facin els bloguers, es publicaran articles i entrevistes sobre els llibreters en la web parauladellibreter.net, que ja es troba en funcionament.

stats