La Fnac obre la seva primera botiga a les comarques de Girona amb la voluntat de potenciar la cultura local
Després d'estrenar l'establiment de l'Espai Gironès, la companyia francesa anuncia un pla per arribar a 50 establiments a tot l'Estat
SaltLa companyia francesa Fnacha obert aquest dijous a Salt (Gironès) la seva primera botiga a les comarques gironines amb la intenció de potenciar les sinergies amb el món i la cultura locals. Segons ha comentat el director d'operacions de la Fnac, David Ordiales, la intenció és potenciar els autors locals i participar a les activitats culturals del territori. "Totes les interaccions que tindrem amb la cultura a les comarques gironines han de servir per cosir sinergies amb els clients", ha comentat Ordiales.
La botiga, ubicada al centre comercial Espai Gironès, de Salt, és la primera Fnac que obre a Catalunya fora de la demarcació de Barcelona, i forma part d'un pla d'expansió que ha de permetre a la companyia arribar a les 50 botigues a tot l'Estat. Un creixement que, segons ha indicat el director general de la Fnac a Espanya, Marcos Ruao, se centrarà en Catalunya, Madrid i el nord de l'Estat.