L'ACC aconsegueix que es retornin més de 14 milions d'euros als afectats per les preferents a Girona

Les companyies de telefonia i internet acumulen el 45% de les reclamacions dels consumidors gironins durant el 2014

Acn
08/04/2015

GironaLes gestions fetes per l'Agència Catalana del Consum (ACC) han permès retornar més de 14 milions d'euros als afectats per les preferents de Catalunya Caixa a Girona. Durant el 2013, l'Agència va tramitar 1.659 reclamacions d'afectats per preferents i el 2014 van ser-ne 498. Del total de 2.157 reclamacions ateses, ha aconseguit resoldre'n 1.311.

A nivell general, el 2014 s'ha tancat amb 3.138 reclamacions de consum, el 45% de les quals corresponen a empreses de telefonia i telecomunicacions. Això suposa un descens del 18,2% respecte del 2013. Des de l'ACC reconeixen els passos fets per Ryanair, que fins fa poc era una de les companyies que acumulava més reclamacions i que ha redreçat la situació.