LA PORTADA
Cultura21/07/2016

Khaled Abbas: “Un negoci funciona amb molta feina, passió i una mica de sort”

Publicista i empresari

Laia Beltran

REW

<<

¿Coneixeu algun nen que prefereixi els anuncis publicitaris als dibuixos animats? Allò que la majoria consideren una interrupció fatal, per al Khaled Abbas era un moment de glòria. “M’encantava mirar-los i feia zàping per veure’n més”. De ben petit aquest català de pare jordà tenia les idees molt clares: volia ser publicista o empresari. I s’hi va esforçar. Amb el títol de sociologia i el de publicitat a la butxaca va començar a treballar com a creatiu per a petites agències fins que va fer el salt a multinacionals especialitzades en publicitat online.

Cargando
No hay anuncios

PLAY

>

Un bon dia va deixar-ho tot per un projecte personal i amb tres socis més va fundar Plateselector, una polifacètica agència de comunicació gastronòmica. “A través d’aquest projecte -que ja està en procés d’internacionalització- he conegut gent molt interessant i m’ha permès capgirar models de negoci tradicionals”. El millor exemple és Señor Brown, una “xocolateria experimental” que va obrir fa sis mesos amb Miquel Coulibaly, un geni del cacau.

Cargando
No hay anuncios

FF

>>

El Khaled sempre té mil idees rondant-li pel cap. Un dels seus somnis era obrir un bar amb els seus dos millors amics de la infància. Fa un mes que el té i es diu Servicio Continuo, “el lloc on vas a sopar i acabes bevent o el lloc on vas a beure i acabes sopant”. Se us acut un millor claim per a un local que només obre de 20 h a 3 h? El Khaled té bon olfacte per crear negocis i bon ull per comunicar-los, però també sap que només funcionen amb “molta feina, passió i una mica de sort”.