Cinema

'Toy story', 'Nemo'...: les apostes segures de Pixar i Disney per als propers anys

El dinosaure Arlo, l'animal 'Zootropolis' i el musical 'Moana' seran els nous títols de dibuixos

Efe
20/05/2015

CanesEl retorn de 'Toy Story' i 'Nemo' amb les seves seqüeles i l'arribada del dinosaure aventurer Arlo seran les grans novetats de Pixar per als pròxims anys, que també compta amb 'Inside out', pel·lícula aclamada en la seva estrena a Canes. Mentre que per retrobar-se amb Nemo i Dory al cinema haurem d'esperar un any, per veure a Buzz Lightyear i Woody caldrà esperar fins l'estiu de 2017.

Després de reconèixer que 'Inside out' podria convertir-se en "una de les pel·lícules més importants a la història de Pixar", el director John Lasseter ha explicat 'The good dinosaur', la història del dinosaure a Arlo, que després de la pèrdua del seu pare, amb qui estava molt vinculat, acabarà només amb la companyia d'Spot, un nen que acabarà sent la mascota d'Arlo, que té característiques humanes. S'estrenarà el novembre del 2015.

Cargando
No hay anuncios

El 2016 serà el torn del retorn del peix Nemo al cinema, tot i que cedirà el protagonisme a la seva amiga, que donarà nom al film: 'Finding Dory'. La peix Dory, que serà doblada per Ellen Degeneres, anirà amb Nemo i el seu pare Marlin a buscar la seva família en un llarg viatge. 'Toy story', una de les joies de la corona de Pixar, tindrà una quarta entrega el 2017, encara que no serà "una continuació de les anteriors, sinó un nou capítol", segons John Lasseter, director creatiu de Pixar.

Per la seva banda, Disney, ara fusionada amb Pixar, presentarà el 2016 'Zootropolis', una ciutat poblada per animals on la conilla Judy Hopps vol ser policia. El film, que va divertir molt a l'audiència de Canes, relata les dificultat de Judy per aconseguir el seu somni, en què l'ajudarà la guineu Nick Wilde l'ajudarà a resoldre una desaparició misteriosa amb obstacles més propis dels humans.

Cargando
No hay anuncios

"Ens focalitzem en històries clàssiques de Disney explicades per la gent d'ara", ha senyalat Lasseter, que també ha presentat l'heroïna dels Mars del Sud 'Moana'. Aquesta pel·lícula, presentada com a musical, se centrarà en la història de la protagonista i el semidéu Maui, amb qui viurà tota mena d'aventures. 'Moana' s'estrenarà al Nadal de 2016.