ECONOMIA

Agbar treu de borsa Aigües de Sabadell vuit mesos després de comprar-la

El consell d'administració convoca junta el 8 de maig per aprovar la mesura. El grup que presideix Àngel Simon ofereix pagar el mateix preu que en l'opa de l'any passat, 60 euros per acció

T.g.
24/03/2014

BarcelonaAigües de Barcelona (Agbar) ha convocat junta d'accionistes d'Aigües de Sabadell el 8 de maig per aprovar una oferta d'exclusió de borsa. L'empresa que presideix Àngel Simon pagarà 60 euros per acció, el mateix preu que en l'opa de l'any passat.

Inscriu-te a la newsletter EconomiaInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Agbar va aconseguir arribar a una participació del 77,71% del capital en l'opa de l'any passat, cosa que va suposar el desemborsament de 24,16 milions d'euros. Falta saber si l'Ajuntament de Sabadell acceptarà vendre el 20% del capital d'Aigües de Sabadell (accions de la sèrie A). Els beneficis de la societat matriu, Cassa, van arribar als 0,35 milions d'euros l'any passat.