Economia29/06/2012

Amena reneix com a marca de telefonia mòbil 'low cost'

Orange ressuscita la firma amb què va aterrar al mercat espanyol. La companyio operarà només 'online'

D.s.u.

BarcelonaLa companyia francesa de telecomunicacions Orange ha anunciat aquest divendres que ressuscita la marca Amena, amb una oferta centrada en les tarifes planes d'internet i dades i amb una gestió només 'online'.

Inscriu-te a la newsletter Darwinisme empresarialInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

El pas d'Orange arriba en un moment que les companyies 'low cost', sense xarxa pròpia i amb tarifes més competitives, cada dia guanyen més terreny a les tradicionals. Per això, Orange ha decidit que Amena sigui un servei de telefonia mòbil sense contractes i amb només dues tarifes. Una de veu i SMS, per 19 euros al mes, i una que, a més d'això, inclou també connexió a internet, per 29 euros.

Cargando
No hay anuncios

Els límits de consum són amplis, de 3.600 minuts de trucades, 1.000 missatges i 1GB. Segons el flamant director d'Amena, Jesús Noguera, "és molt difícil que un client superi aquests màxims".