Economia09/05/2011

Apple desbanca Google com la marca més valuosa

L'empresa creadora de l'iPhone acaba amb el lideratge de quatre anys del cercador d'internet, i Facebook es cola per primera vegada a la llista de les 100 principals marques

Reuters

BarcelonaApple ja és la marca més valuosa del món, un reconeixement que durant els darrers quatre anys s'havia endut Google i que ara li ha pres el fabricant de l'iPhone i l'iPad.

Inscriu-te a la newsletter Darwinisme empresarialInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Segons l'estudi Brandz de l'agència Millward Brown, el valor d'Apple s'enfila fins als 153.000 milions de dòlars, gairebé la meitat de la capitalització de l'empresa.

Cargando
No hay anuncios

Ja en l'estudi de l'any passat, l'èxit dels productes de la marca van fer que superés Microsoft en el rànquing com a empresa tecnològica més valuosa.

En el rànquing de les 100 marques més importants del món, les de base tecnològica són líders, ja que ocupen sis dels primers deu llocs de la classificació.

Cargando
No hay anuncios

Per darrere d'Apple i Google, IBM ocupa el tercer lloc i Microsoft el cinquè. AT&T és setena i China Mobile, novena.

D'altres marques valuoses són McDonald's, que ha pujat dos llocs i ja és quarta, i Coca-Cola, que es troba al número sis del rànquing. Facebook ha entrat per primer cop a la classificació directa fins al número 35.

Cargando
No hay anuncios

Les marques de països emergents ja ocupen 19 llocs a la taula de les més valuoses a nivell mundial, mentre que l'any passat en van aparèixer només 13.