Audax Energía dobla la facturació fins els 330 milions

El benefici net arriba a 11 milions d'euros

Ara
23/02/2015

BarcelonaLa comercialitzadora energètica amb seu a Badalona Audax Energía va tancar el 2014 amb una facturació de 330 milions d'euros, molt per sobre del que estava previst en el pla estratègic de la companyia. Audax ha incrementat la facturació el 115% respecte als 153 milions del 2013 i ha passat del novè al setè lloc en el rànquing de comercialitzadores elèctriques de l'Estat.

Inscriu-te a la newsletter EconomiaInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

El resultat operatiu (ebitda) d'Audax ha crescut el 145%, fins als 17,2 milions d'euros, mentre que el benefici després d'impostos va arribar a 11 milions d'euros. Per el 2015 la companyia espera arribar a 520 milions d'euros de facturació.

Cargando
No hay anuncios

Audax ja ha començat també la seva internacionalització amb presència a Portugal, Itàlia i Alemanya, i ha més ha anunciat que invertirà 40 milions d'euros amb Aczia en plantes de biogàs a l'Estat i a la República Dominicana.El nombre de clients va augmentar el 82% durant el 2014 fins arribar a 44.820 i la companyia ha incrementat la plantilla des dels 54 empleats de final del 2013 a 85 a tancament de 2014.