Banc Sabadell culmina la integració de Lloys i Banco Gallego
La companyia ha unificat completament els sistemes i les marques de les oficines de les dues entitats
BarcelonaBanc Sabadell ha culminat "amb èxit" el procés d'integració de Lloyds Banking Group i Banc Gallego, una operació que s'ha fet aquest cap de setmana de manera simultània.
Banc Sabadell ha informat aquest diumenge en un comunicat que l'operació ha consistit en la unificació dels sistemes operatius i tecnològics i el canvi de marca de les dues entitats.
Amb l'absorció de Lloyds, el volum de negoci d'estrangers no residents gestionat per la marca SabadellSolbank creix un 26%, mentre que la xarxa del grup a Galícia és ara de 145 oficines i la quota del SabadellGallego en aquesta comunitat se situa en el 7%.
De les 28 oficines que tenia Lloyds Banking Group a Espanya, 7 passen a operar amb la marca SabadellSolbank, l'ensenya especialitzada en clients estrangers no residents del banc, i la resta amb les altres marques del banc.
Aquesta absorció suposa que el SabadellSolbank incrementi en un 26% el seu volum de negoci, que arribarà als 7.300 milions d'euros i en un 15% el nombre de clients d'aquest segment, que ara ja supera els 400.000 i que bàsicament són de nacionalitat britànica i del centre i nord d'Europa.
SabadellSolbank passa a tenir una xarxa comercial de 108 oficines i augmenta la quota de mercat en estrangers no residents fins al 21%, i consolida d'aquesta manera el seu lideratge en aquest segment, segons el comunicat del Sabadell.