Les vendes de Puig creixen un 5% en plena sagnia a la borsa
La multinacional catalana dels perfums ha facturat 3.596 milions d'euros fins al setembre
BarcelonaLa multinacional catalana de la moda i la bellesa Puig ha registrat fins al setembre unes vendes de 3.596 milions d'euros, un 4,9% més respecte als primers nou mesos de l'any passat. Durant el tercer trimestre l'empresa va assolir unes vendes de 1.297 milions d'euros, un 3,2% més. A diferència de la publicació dels seus resultats semestrals, quan la companyia també va comunicar uns guanys de 247 milions d'euros, en aquest cas només ha donat informació sobre la facturació a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Des de la seva sortida a borsa el maig de l'any passat, el preu de les accions de Puig s'ha enfonsat i acumula una davallada de gairebé el 22% en l'últim any.
Tot i això, el president de la corporació barcelonina, Marc Puig, ha remarcat que la companyia ha tancat "un altre trimestre sòlid" sostingut pel creixement de tots els seus segments de negoci i la fortalesa de les seves marques. "Afrontem la campanya de Nadal amb plena confiança, gràcies a les nostres sòlides capacitats d'execució, la nostra gestió disciplinada i amb llançaments rellevants", ha afegit. Per exemple, ha destacat el perfum La Bomba de Carolina Herrera, una de les seves firmes insígnia. Aquesta empenta hauria compensat la desacceleració del mercat de les fragàncies i l'impacte dels tipus de canvi.
Malgrat els alts i baixos a la borsa, Puig s'ha reafirmat en les seves perspectives per al 2025 i confia que el creixement de les seves vendes se situarà entre el 6% i el 8%. El quart trimestre acostuma a ser un dels més profitosos per a l'empresa, ja que coincideix amb la campanya de Nadal. L'estratègia del grup s'actualitzarà durant el seu pròxim Capital Markets Day, que se celebrarà els dies 16 i 17 d'abril del 2026.