Viatjar més enllà dels mapes
Reservar amb temps et dona l’avantatge d’assegurar-te una plaça i de poder començar a gaudir del teu pròxim viatge. Mira les propostes que Viatges Eurovacances té per als mesos d’octubre i novembre i comença a somiar
Estem en un moment clau de l’any, el moment en què decidim quan volem fer vacances i on, si volem una destinació pròxima o bé més exòtica, si volem descansar uns dies o si, al contrari, necessitem una escapada que ens faci alliberar tota l’adrenalina acumulada per la feina, la rutina i les obligacions.
Comptar amb l’assessorament d’una agència de viatges és clau, no només en el procés de selecció de la destinació, sinó també del tipus de viatge i de la temporada. Viatges Eurovacances, amb tres oficines situades a Barcelona, Granollers i Girona posa al vostre abast tota una sèrie de destinacions sempre en grup, amb guia des de Barcelona, amb pensió completa i totes les visites acuradament seleccionades i reservades per tal que la tria sigui el més enriquidora i còmoda possible i s’adapti a les teves necessitats del moment.
Vols conèixer l’essència d’Àfrica? Eurovacances presenta tres viatges imprescindibles, i la tardor és el moment idoni per fer-los. Submergeix-te en la història dels faraons a la sala de les columnes de Karnak o al romàntic temple de Philae, deixa't bressar pel lleuger moviment del Nil a bord d’un creuer de Luxor a Assuan i contempla l’impressionant temple d’Abu Simbel excavat a la roca, o visita el Nou Gran Museu del Caire, a Egipte. També pots optar per endinsar-te en el bullici de les medines plenes de vida de Tunísia i imaginar-te com a protagonista d’alguna de les pel·lícules de La guerra de les galàxies, d’Indiana Jones o El pacient anglès, o bé contemplar les ruïnes romanes i les particulars cases troglodites de Matmata. Al sud del continent africà, la seva proposta et portarà a contemplar a vista d’ocell les cascades Victòria a Zimbàbue, veure els Big Five (búfal, elefant, lleó, lleopard i rinoceront) al Parc Nacional Chobe a Botswana, o viure l’ambient de la vibrant Ciutat del Cap.
Si vols una destinació més mística o espiritual, no pots deixar passar el viatge al Nepal, on l’Himàlaia t’espera amb paisatges que et deixaran sense paraules i podràs conèixer una cultura impregnada de serenitat budista i hindú. O bé el viatge a Myanmar, on descobriràs un país encara autèntic, amb els 42 km² de l’esplanada de Bagan, els seus més de mil temples, i la pau que es respira en la quotidianitat del llac Inle. Aquest viatge té un fort contrast amb la visita de tres dies a la verda i futurista ciutat-estat de Singapur, on gaudiràs d’una efervescència cultural amb sabors de tot el sud-est asiàtic.
Entre tradició i futur, dues destinacions asiàtiques a tenir en compte: Corea del Sud i el Japó. En la primera pots passar d’un temple zen als neons de Seül en un mateix dia. I el Japó et fascinarà amb la seva bellesa estètica, la gastronomia refinada i la barreja única d’antiguitat i tecnologia. Si el que vols és conèixer un paradís asiàtic, dues opcions: Indonèsia i Tailàndia. A l’arxipèlag de les mil illes, podràs relaxar-te a les platges de Bali, explorar volcans actius, submergir-te en riques tradicions locals i practicar ioga o busseig en entorns de somni. I a Tailàndia et redescobrirem el país de l’etern somriure a les paradisíaques platges de Khanom i l’idíl·lic paisatge del Parc Nacional de Khao Sok, a més a més de la ja coneguda Chiang Mai i els parcs arqueològics de Sukhotai i Ayutthaya.
This browser does not support the video element.
Canviem de continent i anem a recórrer la costa atlàntica de França, on les regions de Bretanya i Normandia, cor històric del país,et captiven amb castells medievals, pobles costaners, i penya-segats espectaculars. Des del Mont Saint-Michel fins als camins de ronda bretons, cada racó és una postal. Si anem cap a l’est ens trobem l’Europa de les llegendes. A Romania descobriràs castells de conte com el de Bran, pobles rurals que conserven tradicions ancestrals i la bellesa natural dels Carpats. I a Sèrbia, la vitalitat de Belgrad, les muntanyes de Zlatibor, els monestirs ortodoxos i l’hospitalitat dels seus habitants et faran sentir com a casa.
Cada continent té una personalitat pròpia que reflecteix mil·lennis d’evolució cultural i geogràfica. Europa ens sorprèn per la seva gran diversitat de paisatges, amb una forta presència històrica, amb una arquitectura molt ben conservada en un espai relativament petit. És per això que Viatges Eurovacances us pot oferir una diversitat de destinacions a Europa, cadascuna amb el seu encant i contingut cultural, ja siguin conegudes, com en el cas d'Islàndia o Noruega,o més desconegudes turísticament —i no per això menys atractives—, com les repúbliques bàltiques o Albània i Macedònia. I no només això, ens trobem amb destinacions que creiem conegudes i que després veiem que ens poden oferir molt més del que pensem. Estem parlant, per exemple, de contemplar el fenomen natural i únic de les aurores boreals a Noruega, en el viatge que Eurovacances proposa per a finals de setembre resseguint el litoral noruec a bord del vaixell Hurtigruten M/S Polarlys, de Bergen a Kirkenes, tot un regal per la retina; o bé escoltar la brama del cérvol al parc nacional de Monfragüe, a Extremadura, o sentir l’aire a la pell quan baixem de l’Skyway de Courmayeur en l’itinerari proposat a la vall d’Aosta.
Si compteu amb dies de vacances a la tardor, no podeu deixar passar l’oportunitat d’embarcar-vos cap a una destinació més llunyana. Eurovacances afegeix al llistat de propostes al continent asiàtic ja esmentades el viatge a l'Aràbia Saudita, gràcies a l’èxit que va tenir la temporada passada. Aquest país —que s’ha obert fa pocs anys al turisme no religiós—, ofereix una barreja de modernitat i tradició, extraordinàries formacions rocoses, ciutats com la seva capital, Riad, o la possibilitat de recórrer Medina, una experiència completa. Obrint a la resta de continents, presenten també tres destinacions espectaculars. Una és a la Patagònia, la zona més austral del continent sud-americà, on passareu quinze dies irrepetibles contemplant la majestuosa silueta de Torres del Paine, sentint la caiguda dels blocs de gel del Perito Moreno, navegant els Campos de Hielo Sur a bord del creuer Skorpios III, recorrent el circuito grande a Bariloche i deixant-vos seduir per la cosmopolita i vibrant ciutat de Buenos Aires. L’altra és la de Guatemala, on visitareu recintes arqueològics autèntics com Tikal i Ixmché, contemplareu paisatges sorprenents com el llac Atitlan i poblacions com Chichicastenango, on quedareu seduïts pel seu colorit mercat i la calidesa de la seva població. I la tercera és el viatge a Mèxic, la combinació perfecta de paisatges espectaculars, ciutats monumentals i civilitzacions desaparegudes, que es fa palesa en centres colonials com el de Mèrida, i en ruïnes maies de renom mundial per la seva importància i majestuositat com Chichén Itzá.
Si t’agrada viatjar, el teu viatge comença ara i aquí, fent un cop d’ull a les propostes que Viatges Eurovacances et pot oferir.
Per saber més detalls dels viatges d’Eurovacances us podeu apuntar a la seva newsletter per estar al dia de les novetats, consultar tota la seva programació al web www.viatgeseurovacances.net o bé adreçar-vos a qualsevol de les seves tres oficines.