Contingut patrocinat

Moure's, celebrar i bategar a ritme de cultura: així viu Uber la Mercè 2025

La companyia reforça el seu paper en la cultura i la música de la festa major de Barcelona

BarcelonaA més d'un gran esdeveniment ciutadà, la Mercè és una festa major formada per diversos festivals que deixen constància de la riquesa cultural de la capital catalana. Les mostres artístiques apleguen cada any prop de 500 activitats. Uber vol reforçar el seu paper en la cultura i la música de Barcelona i es converteix en el partner cultural que acompanya els barcelonins en la seva gran festa, la Mercè 2025. L’objectiu de la companyia és estar al costat dels ciutadans en un dels moments més festius de l'any.

A més, Uber s'uneix a les celebracions com a patrocinador oficial d'ELS40 Pop La Mercè 2025, un dels concerts gratuïts més esperats pels joves barcelonins. El concert, inclòs dins del programa oficial de la Mercè, reunirà el dissabte 27 de setembre a la platja del Bogatell de Barcelona un cartell de luxe. Aquesta edició, un dels plats forts de la festa major de Barcelona, arriba carregada de novetats i comptarà amb Mama Dousha (so fresc i mestís), Vicco (estil propi amb molta personalitat), Doctor Prats (rauxa festiva) i The Tyets (himnes que aporten bones vibracions). A més, els DJ més coneguts de Los40, com ara Víctor de la Torre, Adrià Soler, Sergi Sánchez, Laia Partida, Uri Mora o Adrià Ortega, tornaran a posar ritme entre actuació i actuació. L'entrada és totalment gratuïta i oberta al públic. L’any passat, més de 60.000 persones van omplir la sorra del Bogatell.

Cargando
No hay anuncios

Gràcies al suport de patrocinadors compromesos amb la cultura, com Uber, milers de barcelonins podran gaudir de la millor música en viu de manera gratuïta. L’objectiu és acostar la cultura i la música a tots en un dels dies clau de celebració de la Mercè. Aquest patrocini s'emmarca dins d'una estratègia cultural més àmplia que la companyia ha estat desenvolupant a Barcelona en els últims anys. L'any passat, la companyia va ser patrocinador oficial de LOS40 Music Awards, reforçant el seu vincle amb la música i l'entreteniment.

Convertit en el partner cultural i de mobilitat a Barcelona, Uber vol acompanyar els ciutadans en els moments clau de celebració. Es tracta de l’aliat perfecte per moure's d'un costat a un altre i no perdre's cap concert durant la Mercè. 

Cargando
No hay anuncios

L’any 2025, Uber ha intensificat la seva presència cultural a la ciutat sent partner de mobilitat oficial de Les Nits de Barcelona, el cicle de concerts celebrat al juliol als Jardins del Palau de Pedralbes, que va incloure sortejos d'entrades vip per als usuaris. A més, ha establert col·laboracions amb institucions culturals de referència, com el Gran Teatre del Liceu, i ha consolidat així el seu compromís amb l'accés a la cultura en totes les seves formes.

Uber creu en el poder de la connectivitat, la força que impulsa les persones a trobar-se, a compartir moments i a viure experiències col·lectives. La música, com la mobilitat, té aquest mateix poder transformador. Per això, aposta per ser patrocinadora del concert gratuït d'ELS40 Pop La Mercè 2025, un dels esdeveniments més esperats de les Festes de la Mercè a Barcelona.

Cargando
No hay anuncios

Aposta per la cultura local

Uber dona suport a la cultura local i aposta per esdeveniments que enriqueixen la vida cultural de Barcelona i estan oberts a tothom. La missió d’Uber va més enllà de moure persones, ja que vol acostar-les als moments que importen. En aquesta ocasió, ho fa donant suport a un esdeveniment que celebra la música, el talent local i la cultura oberta i diversa de Barcelona, una ciutat que batega amb força.

Cargando
No hay anuncios

Més que un servei de transport, Uber és un aliat per gaudir de la ciutat sense preocupar-se per com arribar en dates clau. El seu patrocini reforça un compromís amb la cultura i amb la vida urbana de la ciutat, apostant per esdeveniments accessibles que reuneixen milers de persones al voltant de la música. A Uber creuen que si hi ha música, hi ha connexió. I on hi ha connexió, també hi ha Uber.