Estils19/09/2019

Messi fa el salt al món de la moda

La direcció creativa de la firma corre a càrrec de Ginny Hilfiger, germana del veterà Tommy Hilfiger. Coordina el projecte María Sol Messi, directora de la marca i germana del futbolista

i
Joan Callarissa

L’astre del futbol Leo Messi ha fet el salt al món de la moda. Seguint l’estela de moltes altres estrelles globals com ell, ha prestat la seva imatge a una firma de moda que reflecteix la seva estètica i els seus valors. A diferència d’altres personatges famosos, però, Messi no cedeix el nom a una gran marca signant-hi una col·lecció càpsula. L’argentí ha optat per entrar al fashion business per la porta gran: fundant una marca pròpia a la qual ha batejat com a Messi.

Els primers dissenys de la firma del futbolista presenten una línia de roba de qualitat premium que inclou peces exclusivament masculines i eminentment esportives. Samarretes bàsiques, dessuadores, polos i pantalons que volen reflectir l’estil de Messi tant dins com fora del camp.

Cargando
No hay anuncios

Les peces, disponibles a TheMessiStore.com i també a la web de la botiga barcelonina Santa Eulalia -SantaEulalia.com-, aniran arribant a la firma i aniran desapareixent en funció de l’èxit que tinguin. De moment, està previst que cada setmana es posin a la venda nous productes d’edició limitada.

El rang de preus de la firma Messi és variat i inclou peces accessibles. Per exemple, samarretes per 75 euros o polos a partir de 60. A banda d’això, també hi ha peces més excepcionals com dessuadores que arriben als 160 euros, pantalons a partir de 180 o jaquetes de pell amb acabats d’alta qualitat de fins a 500 euros.

Cargando
No hay anuncios

La direcció creativa de la firma corre a càrrec de Ginny Hilfiger, amb un ampli currículm dins del sector i germana del veterà Tommy Hilfiger. Coordina el projecte María Sol Messi, directora de la marca i germana del futbolista, que defineix la col·lecció com a “fresca, juvenil i moderna i amb colors que representen el Leo, l’Argentina i el Barcelona”. Hilfiger assegura que aquesta primera col·lecció és “només el principi” d’un projecte que en el futur inclourà peces femenines i per a nens, sempre inspirades en Leo Messi i el seu univers.

La primera col·lecció de la firma, part de la qual estarà exposada a Santa Eulalia durant un mes, surt acompanyada d’una línia feta en col·laboració amb la firma londinenca de sastreria Richard James, ubicada a la prestigiosa Savile Rowe, aquesta de to més formal.

Cargando
No hay anuncios

La presentació, que va tenir lloc ahir a la tarda, va comptar amb la presència de Messi, que no va fer declaracions a la premsa. “M’agrada explorar diferents àmbits que siguin interessants més enllà de l’esport, sempre intento aprofitar les oportunitats de participar en una cosa nova i que m’il·lusioni. Tenia moltes ganes de llançar la meva pròpia línia de moda i espero que la gent s’ho passi tan bé com jo quan la descobreixi”. Aquestes són, ara com ara, les úniques declaracions del futbolista sobre el tema.