Concurs

Així ha guanyat el pot més gros de la història de TV3 aquest concursant d''Atrapa'm si pots'

El programa ha entregat un premi de 241.000 euros, el més alt de la televisió pública

BarcelonaFeia dies que TV3 feia bullir l'olla anunciant que aviat l'Atrapa'm si pots entregaria el pot més gros de la història de la cadena, 241.000 euros. Aquest dijous quedarà marcat com un dia per la història de la televisió pública: el concurs presentat per Llucià Ferrer ha vist com el Simón s'enduia el premi més elevat que ha entregat fins ara el programa. Fins avui el màxim que s'havia endut algú eren 100.000 euros, una xifra que sembla petita comparada amb l'actual.

Inscriu-te a la newsletter SèriesTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La pregunta que li ha donat la victòria al Simón ha sigut: "Contra quin equip va jugar el Barça en el primer partit que va emetre TV3?". La resposta correcta era l’Osasuna, tal com ha dit el concursant. El Simón, visiblement emocionat, ha explicat que aquest premi arriba després d'una etapa laboral i personal molt complicada. "No sabeu com m'ha anat de bé venir aquí després d'una època en què he estat fotut", ha reconegut.

Cargando
No hay anuncios

Amb la seva victòria d'aquest dijous, el Simón s'uneix al selecte grup de guanyadors històrics de l'Atrapa'm si pots, del qual formen part la Maria Eva, que a la cinquena temporada es va endur un pot de 82.000 euros, i el Ricard de Clascà, que en la sisena temporada va guanyar un premi de 71.000 euros.

La gran incògnita era saber qui seria l'afortunat que s'enduria el pot. Els dos principals candidats per guanyar eren el Simón i l'Albert. Durant el seu pas pel programa, el Simón, arquitecte de Barcelona, ha destacat per la seva capacitat de concentració, que li ha permès mantenir-se en el concurs durant més de quaranta entregues i guanyar fins a l'entrega del pot 17.000 euros. Com a concursant de l'Atrapa'm si pots ha demostrat un gran coneixement de cultura general. Per la seva banda, l'Albert, jubilat d'Olot, portava acumulats quinze programes i 6.000 euros. Apassionat de la geografia i la història, el seu somni era guanyar el premi de l'Atrapa'm si pots per poder viatjar amb tota la família als Estats Units i visitar el seu fill, que viu allà i es desplaça amb cadira de rodes a causa d'un accident.

Cargando
No hay anuncios