Moda

4 clàssics actualitzats als quals no podràs dir que no

Les marques de moda naveguen en el seus arxius per aconseguir que els seus grans clàssics es vegin frescos i actuals enmig d'un panorama saturat de novetats

J.C.
26/10/2025

BarcelonaLes firmes de moda saben que els seus grans clàssics són els productes que els paguen les factures que es deriven de les exploracions de mercat que fan a la recerca de nous productes que puguin ser del gust del seu target. Malgrat això, aquests clàssics també s'esgoten, ja que els seus clients potencials van fent anys i deixen de comprar-los. És per aquest motiu que les marques investiguen com tornar a l'actualitat els seus productes més icònics. Aquests són alguns clàssics revisitats que s'han presentat últimament:

My Pliage, de Longchamp

La firma francesa de marroquineria Longchamp ha reinventat la personalització en línia. A través de la seva web permet que tothom pugui crear una bossa que reflecteixi els seus gustos més personals sobre algunes de les seves bosses més icòniques. Per exemple, la clàssica Le Pliage. El projecte, anomenat My Pliage, va acompanyat d'una plataforma exclusiva en línia que es converteix en un espai creatiu. La proposta arriba a una àmplia varietat de formats, des de bosses de viatge fins a totes, minibosses i fundes per a ordinador portàtil. La paleta de colors, que inclou tant clàssics atemporals com imprescindibles de temporada, permet escollir també motius exclusius com ratlles i cors. A més, cada detall es pot personalitzar amb inicials en diversos estils, rivets de pell i ferratges en diferents acabats per aconseguir aquell toc final d’elegància. A l’interior de la bossa es pot deixar un missatge imprès. Longchamp fabrica aquestes bosses a França sota demanda.

Cargando
No hay anuncios

Good Girl, de Carolina Herrera

Bowtastic és la nova edició de col·leccionista de Good Girl, una de les fragàncies més venudes de Carolina Herrera, propietat del grup català Puig. “La idea és molt senzilla: si l'última nit de l’any ens vestim amb les nostres millors gales, per què no fer el mateix amb les nostres fragàncies?”, expliquen des de la marca. "És gairebé una broma dins el nostre equip de disseny: com es pot millorar una cosa gairebé perfecta? Posa-li un llaç enorme", afegeix Carolina A. Herrera, filla de la fundadora. L'experiment l'han aplicat a dues fragàncies d'aquesta línia: Good Girl Blush i la Good Girl original. En tots dos casos, rematats amb un adorn en forma de pedra preciosa que n’eleva el nivell d’elegància. La primera és una explosió de feminitat floral que combina dues extraccions diferents de vainilla amb una nota de peònia que és "pur romanticisme". La segona està "inspirada en la dualitat de la dona moderna". Mescla accents desconeguts del gessamí amb notes aromàtiques del cacau i de la fava tonka. Definitivament, una opció memorable per fer un regal aquestes festes.

Cargando
No hay anuncios

Asics Gel-Cumulus 16, a Courir

La botiga multimarca especialitzada en calçat esportiu Courir acaba de posar a la venda un clàssic reformulat de la marca Asics. Les Gel-Cumulus 16 en una versió de color rosa pàl·lid han estat recuperades dels arxius de la firma, que les va popularitzar a principis de la dècada passada. Tot mantenint intacte el seu disseny atemporal i el seu ADN runner, el model arriba per intentar seduir de nou l’streetstyle contemporani. Tot i que la col·lecció debuta en diverses paletes de colors, la rosada només està disponible a Courir, una cadena nascuda a França que actualment ja es troba a les principals capitals de l'estat espanyol. Les Gel-Cumulus 16 estan disponibles tant en tallatge d'home com de dona.

Cargando
No hay anuncios

Saucony x Distance

La firma de calçat esportiu Saucony és relativament jove, ja que va néixer el 1998. No obstant això, durant aquests anys ha tingut temps de treure al mercat models tan consolidats com les Endorphin Speed 5. Ara la marca ha reformulat aquesta silueta de la mà de la firma parisenca Distance, amb els quals n'ha creat una edició limitada. El resultat és un disseny atrevit d'aquestes vambes, especialment indicades per a les persones que es dediquen a córrer. Segons informen, la inspiració per crear aquest model els del llegendari arquitecte i dissenyador italià Ettore Sottsass, conegut pel seu ús cridaner del color i de les formes. El resultat és una vamba orientada al rendiment que no renuncia a convertir-se en una peça d’expressió artística. El model, vegà i fet amb materials reciclats, es caracteritza per pesar poc: els models més grans d'home pesen només uns 230 grams.

Cargando
No hay anuncios