Moda

Buongiorno: una fragància dissenyada per encetar la primavera amb 'notes toscanes'

La firma Acqua di Parma mescla alfàbrega, romaní i cedre en un 'eau de perfum' que pretén homenatjar l'"arte di viviere" italià

BarcelonaLa firma italiana Acqua di Parma acaba de llançar Buongiorno, una fragància que coincideix amb l'estació primaveral que acabem d'inaugurar. Amb una clara evocació a l’"arte di vivere" típicament associat a Itàlia, aquest eau de perum està pensada per ajudar els seus usuaris a començar cada jornada amb un sofisticació però també amb alegria. Per fer-ho, la fragància s'inspira en la primavera a la Toscana. Concretament, parteix de notes que recorden a un jardí encara humit per la rosada o a l'olor pròpia d'un prat després de la pluja. Tal com la presenten a la firma, té una paleta olfactiva netament mediterrània.

Malgrat aquesta presentació que podria resultar subjectiva, bona part del seu valor rau en una qüestió molt objectiva: el procés de codestil·lació amb què es fabrica. Es tracta d'una tècnica artesanal que permet destil·lar simultàniament el petitgrain i l’alfàbrega tot fusionant-ne les seves essències per crear una aroma harmònica. D'aquesta manera, s'aconsegueix com resultat una piràmide olfactiva que s’obre amb notes molt vives de llimona, de menta i de romaní que van seguides per un cor elegant d'espígol i fulles de mandarina. La fragància es tanca amb una base càlida de fusta de cedre, ambre i almizcles blancs.

Cargando
No hay anuncios

Acqua di Parma, que produeix perfums d'alta gamma des de fa més de cent anys, ha dissenyat per a Buongiorno un flascó d’un color groc transparent que, segons la marca, vol transmetre l’energia i el dinamisme que transmet la fragància. Per acompanyar el llançament d'aquesta fragància, la firma ha llançat també una col·lecció basa en el mateix aroma de sabons de cos i de mans, de cosmètics i fins i tot d'espelmes per aromatitzar la casa.