ELECCIONS EUROPEES

Junqueras i Maragall afirmen que ERC serà la veu de la nova esquerra a la UE

L'exconseller defensa que cal donar resposta al sentir majoritari que "interessa un estat català" que defensi millor els seus interessos que l'espanyol

Efe
05/05/2014

Sant Vicenç dels HortsEl líder d'ERC, Oriol Junqueras, i el número dos a les eleccions europees i líder de NECat, Ernest Maragall, han afirmat aquest dilluns a la nit que la seva candidatura "serà la veu de la nova esquerra" catalana al Parlament Europeu i la UE.

Inscriu-te a la newsletter PolíticaUna mirada a les bambolines del poder
Inscriu-t’hi

Junqueras i Maragall han realitzat un acte conjunt a Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat), municipi del qual és alcalde el líder d'ERC, en què els dos polítics s'han dedicat a respondre a les preguntes que els plantejaven els ciutadans, d'acord amb el lema de la convocatòria: "Respostes per a una Europa nova".

Cargando
No hay anuncios

Segons Junqueras, ERC té la intenció de donar veu a Europa a la nova esquerra catalana que ha sorgit amb el canvi del panorama polític català, i això passa per defensar una UE més democràtica i pròxima als interessos dels ciutadans.

Maragall, de la seva banda, ha considerat que l'esquerra catalana ha de respondre a les necessitats actuals dels ciutadans i el sentir majoritari que "interessa un estat català" que defensi millor els seus interessos que l'estat espanyol.