Rajoy denuncia pactes "excèntrics i sectaris" per impedir alcaldies del PP

El president del govern espanyol promet treballar "des de la centralitat" per la recuperació econòmica

Efe
13/06/2015

MadridEl president del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha denunciat els pactes "excèntrics i sectaris" que han impedit que el PP obtingués les alcaldies en municipis en què va ser el partit més votat.

Inscriu-te a la newsletter PolíticaUna mirada a les bambolines del poder
Inscriu-t’hi

Rajoy ha signat personalment (amb les seves inicials, M. R.) dos missatges al compte oficial de Twitter sobre la jornada de constitució dels ajuntaments.

Cargando
No hay anuncios

En el primer d'aquests missatges, ha donat l'enhorabona als regidors del PP i el seu suport als que "tot i haver guanyat no han pogut ser alcaldes per pactes excèntrics i sectaris".

En l'altre missatge, ha assenyalat que els populars seguiran treballant "des de la centralitat per la recuperació de tots" i ho faran "convençuts" que això "és el que Espanya necessita".