BARCELONA

Detenen el marit de la dona trobada morta en un cotxe enfonsat al port

Ara
28/06/2015

BarcelonaLa Guàrdia Civil ha detingut el marit de la dona trobada morta divendres a l’interior d’un cotxe submergit a l’aigua al port de Barcelona. L’home, un veí de Granollers de 50 anys, va ser arrestat divendres a la nit acusat d’un presumpte delicte d’homicidi en l’àmbit familiar. Hores abans, cap a les set del matí, un cotxe s’havia precipitat a l’aigua al moll est, en una zona d’accés restringit.

El cos de la víctima, una dona de 41 anys, el va localitzar el grup especial d’activitats subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil, després que, en un primer moment, l’Autoritat Portuària assegurés que el cotxe estava buit. Els submarinistes de la Guàrdia Civil van comprovar que hi havia un cadàver quan van poder pujar el vehicle a una zona amb més visibilitat, amb l’ajuda d’una grua del port.

Cargando
No hay anuncios

Segons han detallat a l’agència Efe fonts pròximes al cas, el cotxe no va caure per accident al mar i la dona no estava lligada. S’està pendent que l’autòpsia determini si ja estava morta abans de caure a l’aigua.