L'ENTREVISTA
Societat02/09/2012

Pere Montalà: "La publicitat a les xarxes socials és una invasió de la intimitat"

El creador de l'eslògan "el cotó fluix no enganya" explica en una entrevista a l'ARA com ha canviat la publicitat en els darrers anys i amb la crisi

Sara González

BarcelonaPere Montalà, cap de l'agència Maripili, és un empordanès que admet que està "tocat per la tramuntana", tot i considerar la frase un tòpic. Analitza el canvi de la creativitat publicitària en els darrers anys en una entrevista en què trobareu, entre d'altres, aquestes opinions:

  • El cotó fluix no enganya: "L'eslògan és vigent. No hi ha un dia que un polític o la premsa de qualsevol color no el faci servir".
  • La publicitat a internet: "La publicitat a les xarxes és com una invasió de la intimitat molt bèstia".
  • Canvis en la creativitat: "La publicitat d'abans era molt més elaborada, més estratègica. Ara tot és més tàctic".
  • La crisi: "Esmola l'enginy per guanyar diners, no per fer bona publicitat".
Cargando
No hay anuncios

Podeu llegir l'entrevista a l'Ara Premium