Crida per trobar el propietari d'una cadira de rodes elèctrica a Barcelona
El número de sèrie de la màquina és 000000407
BarcelonaEls Mossos d’Esquadra busquen el propietari d’una cadira de rodes elèctrica que la policia ha pogut recuperar. Segons ha pogut saber l’ARA, encara no és clar si la cadira va ser robada o si el propietari la va perdre, però la van recuperar el 19 d’agost a la zona del Parc de l’Espanya Industrial, al districte de Sants-Montjuïc de Barcelona. De moment, ningú l’ha reclamat.
Concretament, fa gairebé un mes, els agents dels Mossos van veure un home en situació de sensellarisme que portava una cadira de rodes elèctrica mig desmuntada. Al preguntar-li si era seva, l’home va respondre que se l’havia trobat al carrer. La policia es va quedar la cadira i va denunciar l’home per apropiació indeguda. Després de fer diverses gestions, encara no s’ha pogut localitzar el propietari. La cadira està valorada en més de 1.000 euros.
Segons fonts policials, la cadira és majoritàriament de color negre i hi apareix la inscripció “PARTNER”, que podria correspondre al model. A més, porta gravat un número de sèrie: 000000407. Des dels Mossos apunten que es troba en bon estat, si bé no disposa de control ni de reposabraços. El coixí del seient també va ser arrencat. Ara mateix és a la comissaria de Sants-Montjuïc, a l’espera que el seu propietari la reclami. En el cas que ningú la reclami ni tampoc es localitzi el propietari, els Mossos faran gestions amb alguna associació perquè la pugui aprofitar una persona necessitada.