Arriba el primer aperitiu zero alcohol de Miró
La marca mira d'obrir-se a nous públics i nous estils de consum
ReusDesprés de dos anys d’investigació i proves, Miró ha fet el llançament de Miró Zero, la seva nova gamma d’aperitius sense alcohol. La presentació oficial de Miró Zero es va fer dijous passat, 15 de maig, a la Casa Navàs, un escenari emblemàtic de Reus.
La directora comercial de Miró, Montserrat Caelles, explica que la marca es vol adaptar a les noves tendències del consum, i una és no beure alcohol, ja sigui per motius de salut, benestar o mèdics. No deuen passar per alt a aquesta marca centenària de la capital del Baix Camp els plans del govern espanyol d’acabar reduint a zero la taxa d’alcohol permesa en la conducció.
Caelles assenyala que un dels públics als quals volen arribar amb Miró Zero és el jove, i també volen introduir-se més a les cocteleries. La directora comercial de Miró també considera que s’està trencant la imatge del vermut com una beguda per consumir al migdia, i així obrir-se a altres franges horàries, com el vespre, i maridar-lo amb plats que vagin més enllà dels aperitius.
“A Miró sempre hem apostat per la tradició i la qualitat. Amb Miró Zero fem un pas més en el nostre camí: oferir un aperitiu com sempre, però com mai fins ara. Amb tota la seva ànima, però sense alcohol”, afirma Caelles.
Aquest nou producte de Miró presenta un color vermell intens i aporta aromes cítrics de taronja i altres fruits àcids entrellaçats amb fruites vermelles com maduixes madures, gerds i groselles, i l’entrada en boca és dolça i amable, amb una amargor elegant que recorda la pell de taronja. El final és refrescant i suau, i prolonga el record de la frescor afruitada amb una agradable persistència.
Més de cent anys d’història
Miró Vermouth va néixer el 1914 a Cornudella de Montsant i el 1957 es va traslladar a Reus, ciutat referent de la tradició vermutera, on va convertir-se en marca líder a Catalunya i Espanya, i amb projecció internacional. El 2020, amb l’adquisició per part de MasserGrup, va iniciar una nova etapa centrada en l’expansió geogràfica, el llançament de nous vermuts i la consolidació com a referent en el món dels aperitius.