Gastronomia

Arriba el primer aperitiu zero alcohol de Miró

La marca mira d'obrir-se a nous públics i nous estils de consum

ARA
21/05/2025

ReusDesprés de dos anys d’investigació i proves, Miró ha fet el llançament de Miró Zero, la seva nova gamma d’aperitius sense alcohol. La presentació oficial de Miró Zero es va fer dijous passat, 15 de maig, a la Casa Navàs, un escenari emblemàtic de Reus.

La directora comercial de Miró, Montserrat Caelles, explica que la marca es vol adaptar a les noves tendències del consum, i una és no beure alcohol, ja sigui per motius de salut, benestar o mèdics. No deuen passar per alt a aquesta marca centenària de la capital del Baix Camp els plans del govern espanyol d’acabar reduint a zero la taxa d’alcohol permesa en la conducció.

Cargando
No hay anuncios

Caelles assenyala que un dels públics als quals volen arribar amb Miró Zero és el jove, i també volen introduir-se més a les cocteleries. La directora comercial de Miró també considera que s’està trencant la imatge del vermut com una beguda per consumir al migdia, i així obrir-se a altres franges horàries, com el vespre, i maridar-lo amb plats que vagin més enllà dels aperitius.

“A Miró sempre hem apostat per la tradició i la qualitat. Amb Miró Zero fem un pas més en el nostre camí: oferir un aperitiu com sempre, però com mai fins ara. Amb tota la seva ànima, però sense alcohol”, afirma Caelles.

Cargando
No hay anuncios

Aquest nou producte de Miró presenta un color vermell intens i aporta aromes cítrics de taronja i altres fruits àcids entrellaçats amb fruites vermelles com maduixes madures, gerds i groselles, i l’entrada en boca és dolça i amable, amb una amargor elegant que recorda la pell de taronja. El final és refrescant i suau, i prolonga el record de la frescor afruitada amb una agradable persistència.

Més de cent anys d’història

Miró Vermouth va néixer el 1914 a Cornudella de Montsant i el 1957 es va traslladar a Reus, ciutat referent de la tradició vermutera, on va convertir-se en marca líder a Catalunya i Espanya, i amb projecció internacional. El 2020, amb l’adquisició per part de MasserGrup, va iniciar una nova etapa centrada en l’expansió geogràfica, el llançament de nous vermuts i la consolidació com a referent en el món dels aperitius.