Arribar i moldre: l'actualitat en 10 tuits

La victòria del català Marc Márquez en el seu primer any en la categoria reina del mundial de motociclisme genera molts comentaris a la xarxa. Us oferim la mateixa tria de tuits que apareix en l'edició en paper

1. Sandra Sarmiento (@SarmientoSandra), periodista “El somriure d’un nen. El caràcter de guanyador. El pilotatge d’un campió del món: @marcmarquez93. Com s’ha divertit i ens ha divertit!”

2. Max Biaggi (@maxbiaggi), excampió mundial de 250cc “Havia de ser així... @marcmarquez93 grandíssim campió del món, i gran @lorenzo99, un fenomen que mai ha deixat de lluitar!”

Cargando
No hay anuncios

3. Risto Mejide (@ristomejide), publicista “A tu, @marcmarquez93, només volia dir-te que no hi ha res més insultant que un campió novell... i a sobre simpàtic! Enhorabona, campió”

4. Artur Vilalta (@arturvilalta), periodista “Márquez és talent, cap, entorn, saber guanyar, passat, present, futur, campió en intel·ligència, carisma, lideratge... ET @marcmarquez93 #1”

Cargando
No hay anuncios

5. Francesc Vallès (@frvalles), diputat al Congrés (PSC) “El PSOE aixeca el cap i es torna a situar en posició d’alternativa real de govern. Hi ha idees, projecte i compromís amb Catalunya #conectamos”

6. Marc Sanglas (@msanglas), diputat al Parlament (ERC) “@frvalles compromís? Amb la unitat d’Espanya i competint amb el PP a nacionalistes? Un simple compromís amb la democràcia seria suficient”

Cargando
No hay anuncios

7. Albert Maruny (@albertmaruny), periodista “30 anys després, el PSOE no veu malament el federalisme. Que tard que arriben sempre els polítics i com van per darrere de la societat...”

8. Carme Vidal (@carmevidal2), filòloga i exdelegada de Cultura #de la Generalitat a Lleida (CiU) “Si «el PSOE ha tornat», on era fins ara?”

Cargando
No hay anuncios

9. Jordi Cuixart (@jcuixart), empresari “Prodigiós @diariARA, portada i omplint el diari de Martí i Pol, us mereixeu un monument a la tendresa”

10. Rita Marzoa (@marzoar), periodista “M’enamora, m’entendreix llegir l’amor de Martí i Pol als homes que no coneix. A la humanitat. M’hi sento propera”