Facebook impedirà l'ús del bloquejador d'anuncis

Els usuaris hauran de veure publicitat tant sí com no, però podran triar de quina mena la prefereixen

Europa Press

BarcelonaFacebook ha anunciat aquest dimecres que impedirà l'ús de bloquejadors d'anuncis a la seva pàgina. Així, la xarxa social mostrarà publicitat a tots els usuaris, malgrat que facin servir aquestes aplicacions. Com a compensació, Facebook permetrà a l'usuari seleccionar el tipus d'anuncis que s'estima més veure –animals o viatges, per exemple– i bloquejarà els que no hagi triat.

"Quan vam preguntar a la gent per què utilitzen el bloqueig a la publicitat, el principal motiu que ens van donar va ser que no volien veure anuncis molestos", ha publicat Andrew Bosworth al blog oficial de Facebook. Per tant, a partir d'ara la plataforma oferirà a la gent "controls més potents" dels anuncis. A partir d'ara, assegura Bosworth, si la gent no vol "veure anuncis sobre un determinat interès, com viatges o gats, pot treure aquest interès de la llista de preferències".

Cargando
No hay anuncios

La mesura, per a la qual encara no s'ha especificat data, no s'implementarà en mòbils, ni en buscadors ni en l'aplicació. A l'ordinador, però, la nova configuració de la web farà indistingible per als bloquejadors d'anuncis la publicitat de la resta de continguts.