"Terratrèmol polític": l'actualitat en 11 tuits

L'espectacular ascens de Podem en les últimes enquestes provoca molts comentaris a la xarxa. Us oferim la mateixa tria de tuits que apareix a l'edició en paper

Ara
02/11/2014

Barcelona1. Lucía Taboada (@TaboadaLucia), periodista “2014: Pujada de Podem. 2015: La resta de forces polítiques funden Pactem

2. Jordi Sevilla (@sevillajordi), exministre (PSOE) “Els estrategs electorals de Podem deuen estar molt nerviosos. Tant èxit pot actuarcom a vacuna: generar anticossos”

Cargando
No hay anuncios

3. Teresa Rodríguez (@TeresaRodr_), eurodiputada (Podem) “A les enquestes se li han de dedicar cinc minuts. Les xifres que ens treuen la son són les de l’atur, els desnonaments, els dependents sense ajuda...”

4. Antonio Naranjo (@AntonioRNaranjo), periodista “Si la resposta a la ineptitud dels dos grans partits és Podem, es demostrarà, altre cop, que tenim el que ens mereixem. Un altre desastre

Cargando
No hay anuncios

5. Jorge Galindo (@JorgeGalindo), sociòleg “La temptació d’explicar tot el vot a Podem pel cabreig contra la corrupció o la desafecció és gran, però em sembla un error de càlcul”

6. Lluís Sales (@lluissalesfava), historiador “No us pregunteu si Podem lluitarà per la llibertat de Catalunya. Pregunteu-vos si s’ho pot permetre per guanyar les eleccions a Espanya”

Cargando
No hay anuncios

7. Victòria Avellà (@VicAve), responsable de salut, emergències i medi ambient de la Creu Roja Illes Balears “A IU tot eren rialles, auguris d’enfonsament del PSOE i comparatives amb el PASOKquan Podem treia el cap”

8. Gaspar Llamazares (@GLlamazares), diputat al Congrés (IU) “Davant d’un terratrèmol polític: primer tranquil·litat, després allunyar-se dels grans edificis (bipartidisme) i organitzar-se en camp obert”

Cargando
No hay anuncios

9. Ramon Tremosa (@ramontremosa), eurodiputat (CiU) “Des de 1812 totes les Constitucions espanyoles s’han col·lapsat, víctimes d’un centralisme defensor de privilegis que impossibilitareformar-les”

10. Jordi Martínez (@jormarcom), mestre de català “Un mur va caure a Berlín / fet de filferro i maons; / nosaltres n’estem derruint un / de lleis i prohibicions. #garrotuit #araeslhora #9-N”

Cargando
No hay anuncios

11. Laia Gili (@LaiaGili), estudiant d’enginyeria biomèdica “Gran @diariARA amb el dossier que heu fet sobre la caiguda del Mur de Berlín! Diumenge que ve, doble aniversari!”