Es cancel·la l'edició brasilera del Sónar
Les productores locals, que el maig de l'any passat van congregar 30.000 persones, lamenten "la inestabilitat i dificultats del mercat d'entreteniment al Brasil"
Sao PauloL'edició brasilera del festival Sónar, que estava prevista per al mes de maig a Sao Paulo, ha sigut cancel·lada avui per les productores Dream Factory i Advanced Music. Les productores han explicat en un comunicat que la cancel·lació es deu a les "dificultats i la inestabilitat del mercat d'entreteniment al Brasil".
Això no afecta òbviament ni al vintè aniversari del Sónar, que es farà a Barcelona el proper juny, ni a l'edició japonesa del festival, que se celebrarà a Tòquio i Osaka l'abril.
L'organització encara no havia posat a la venda les entrades del festival, que tenia en cartell al grup britànic Pet Shop Boys, el cantant nord-americà Nicolas Jaar i als duos Darkside i Sherwood & Pinch, entre d'altres. L'any passat, prop de 30.000 persones van assistir a l'edició del Sónar a Sao Paulo, en la que va ser la major xifra d'assistència d'aquest festival fora d'Espanya.