Circ entre les obres del Mercat de les Flors
Quinze artistes, dos cavalls i ocells de la companyia Baró d'Evel Cirk Cie ocupen passadissos, sales i camerinos del teatre aquest cap de setmana
BarcelonaEl Mercat de les Flors no es rendeix a deixar el teatre buit mentre durin les obres a la sala principal. Aquest cap de setmana, la companyia associada Baró d'Evel oferirà un tast del seu univers entre les obres –circ, música, pintura, objectes, moviment–, ocupant tots els espais possibles. Es tractarà d'un recorregut sensitiu que condueix l'espectador –en grups de 50 persones– per les entranyes del teatre i les entranyes d'una peça teatral en construcció.
Aquest any, la companyia francocatalana ha estat fent tallers i preparant el nou espectacle, i ha demanat als artistes col·laboradors que escenifiquin del 12 al 15 de desembre aquest procés de treball en una mena de laboratori que mobilitza més gent que mai en els seus espectacles: 15 artistes, 2 cavalls i diversos ocells, un corb i periquitos.
Algunes escenes i idees formaran part del proper treball, que s'estrenarà el 2015 i que serà coproduït pel Mercat de les Flors i el Temporada Alta. L'objecte del treball continuen sent els temes d'espectacles com 'Le sort du dedans' o 'Mazút': l'animalitat, la humanitat, la imperfecció, la fragilitat, les oposicions, els elements naturals.