Beabloo, l’empresa tecnològica de màrqueting digital multicanal per al petit comerç i altres establiments de cara al públic, ha adquirit Metriplica, una consultora líder a Espanya en analítica web. Amb aquest acord, Beabloo passarà a oferir serveis conjunts d’analítica online i offline.
En declaracions a l’ARA Enric Quintero, conseller delegat de Metriplica, va explicar que la companyia portava temps escoltant ofertes de compra de grans consultories per poder internacionalitzar-se. El directiu, que no va voler donar detalls del preu de l’operació, sí que va explicar que “l’acord permetrà saber, a partir d’ara, l’impacte que realment tenen les campanyes de publicitat en els punts de venda físics”. Segons Quintero, aquesta unió ajudarà a saber quins són els passos que segueixen els consumidors des que interactuen amb el comerç electrònic fins a la botiga. “Avui dia t’has d’acostar molt als clients perquè un producte o servei funcioni”, assegura.
Els 18 treballadors que té Metriplica a Barcelona es traslladaran a les oficines que Beabloo té al districte 22@, però la companyia continuarà mantenint la marca i l’equip directiu que tenien fins ara: “Deixaré de tenir accions a l’empresa que vaig fundar, però seguiré com a conseller delegat”, explica Quintero, ara amb una petita participació a Beabloo.
Jaume Portell, conseller delegat de Beabloo, va explicar que “l’operació reforçarà el creixement de la companyia amb una oferta de serveis més gran”, una tendència en expansió que considera que és fonamental per poder incrementar les oportunitats de negoci.
Amb aquesta unió, les catalanes Beabloo i Metriplica es consoliden com a empreses estratègiques de Google a escala mundial operant amb Google Analytics en més de 20 països.